Підписатися на RSS
У програмному документі «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті» гостро поставлено питання про необхідність розвитку ініціативи творчості педагогічних працівників. Досвід свідчить, що лише за координації зусиль усього педагогічного колективу, зосереджені його уваги на вирішенні конкретної педагогічної проблеми можна значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу. Колектив школи працює над проблемою: «Вдосконалення сучасного уроку та громадське виховання учнів».
Адміністрація школи постійно дбає про вдосконалення структури, змісту і форм науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, про створення сприятливих умов для самореалізації кожного вчителя. Збагаченню професійного і творчого зростання вчителів сприяють різноманітно. Форми внутрішньо шкільної методичної роботи:
· методичні об’єднання;
· психолого-педагогічний семінар;
· творчі групи;
· методичні наради;
· самостійна робота.
Кожного року плануються та проводяться в колективі педагогічні читання з актуальних питань та досягнень педагогічної науки. Так за останні роки проведені педагогічні читання за книгами В.О. Сухомлинського «Народження громадянина» та «Сто нарад учительці», «В.О. Сухомлинський і основні проблеми сучасної школи».
Піднесенню якості й ефективності навчально-виховного процесу, росту професійної майстерності вчителів сприяє робота педагогічної ради.
Педагогічна рада нашої школи розглядала такі питання:

«Творче впровадження ідей В.О. Сухомлинського в роботі з обдарованими дітьми», «Шляхи підвищення ефективності уроку», «Громадянське становлення учнів у системі навчально-виховної роботи», «Метод предметів, як освітня технологія», «Формування національної самосвідомості учнів за допомогою художніх творів на уроках літератури», «Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі», «Підсумки роботи за минулий рік та перспективи розвитку освіти в новому навчальному році» та інші.

Більшість засідань педагогічних рад проводяться у нестандартній формі із застосуванням інноваційних технологій.
Справжньою лабораторією по обліку досвідом стали методичні наради при директору, на яких крім традиційних питань, обговорюються питання:
· атестації учнів 5 класу до навчання в основній школі;
· про роботу із запобігання правопорушень серед учнів;
· про роботу із молодими вчителями;
· про організацію роботи учнівського самоврядування;
· про ведення шкільної документації;
· про роботу предметних гуртків;
· про самоосвіту вчителів;
· про організацію оздоровлення учнів та інші.
Підвищенню психологічної культури вчителів, розумінню духовног7о світу дитини, її індивідуальних особливостей сприяють заняття психолого-педагогічного семінару.

Тематика засідань ППС:

2008-2009н.р. «Педагогіка В.О. Сухомлинського і розвиток теорії і практики навчання».
2009-2010н.р. «Актуальні проблеми виховання в контексті В.О. Сухомлинського».
2010-2011н.р. «Учитель і обдарована дитина».
З метою поширення кращого досвіду широко використовуються відкриті уроки вчителів, які проводяться під час творчих звітів вчителів. В період атестації в рамках предметних тижнів (учителів початкових класів, учителів гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, а також в рамках вчителя молодого вчителя)
Таким чином забезпечу ріст професійної майстерності, вдосконалення, творча лабораторія вчителя. Всі відкриті уроки аналізуються та обговорюються на засіданнях ГШМО. Високий педагогічний рівень майстерності (творчий) поширює використання інноваційних технологій продемонстрували вчителі: Оченаш В.Г. – учитель географії, Красножон О.В. – учитель хімії та біології, Рогова Н.Т. та Захаренко Н.І. – учителі початкових класів.
В школі працює ( 8 учителів, з них 2 старших учителя, 4 нагороджені знаком «Відмінник освіти України», 6 педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію, 4 вчителя, першої кваліфікаці так як Солгутівська школа є єдиною школою з питань громадянського виховання, є «Школою сприяння здоров’ю», тому на базі школи регулярно проводяться районні та обласні семінари. Так в минулому році, проводився обласний семінар директорів «Шкіл сприяння здоров’ю», ще раніше обласний семінар з виховної роботи. Учасники семінару відзначили високий рівень підготовки даних семінарів. Особливо відзначили захист проектів учнями 4 класу на тему «Краплинка» (Захаренко Н.І.) та загальношкільного проекту "ЗЕЛЕНА АПТЕКА"(КЕРІВНИКИ Волощук Н.Г. та Бондар М.М.). В цьому році проводився районний семінар для новопризначених директорів,а в минулому році для молодих заступників директорів з навчально-виховної роботи. З досвідом роботи педколективу вчителі району мали можливість ознайомитись у ході семінарів - практикумів учителів початкових класів, музики, інформатики, географії.
Семінар вчителів початкових класів був присвячений опрацюванню проблеми впровадження здоровязберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі молодих школярів, семінар вчителів музики на тему: «Естетичне виховання учнів засобами музичного мистецтва», семінар вчителів географії – «Інтерактивні методи навчання на уроках географії».
Кiлькiсть переглядiв: 485

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.