У процесі роботи ПМК вчителів природничо-математичного циклу виправдали себе такі форми як:

· моделювання та взаємовідвідування уроків;

· організація індивідуальної та групової роботи із слабо встигаючими, а також обдарованими учнями;

· розробка тестових, комбінованих, творчих, олімпіад них завдань;

· розробка методик підвищення в учнів мотивації до навчання;

· вирішення педагогічних ситуацій і завдань;

· розробка та обговорення диференційованих завдань;

· розробка складних тем програми;

· ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, та прогресивним педагогічним досвідом;

· огляд новинок педагогічної та методичної літератури тощо

В роботі ПМК багато уваги приділяється формуванню педагогічної майстерності молодих вчителів: для них проводяться консультації, аналізується їх методика проведення уроків, відвідуються уроки тощо.

Члени МО на своїх засіданнях регулярно оглядають матеріали з ТБ і охорони праці, працюють над поновленням та виконанням інструкцій з ОП, обмінюються досвідом щодо організації роботи з ОП в кабінетах.

Вчителі ПМК також працюють над поповненням матеріально-технічної та науково-методичної бази кабінетів, виготовленням наочних посібників, дидактичного роздаткового матеріалу. Значна увага в практичній діяльності комісії приділяється роботі з обдарованими дітьми. Щороку учні закладу є призерами районного етапу всеукраїнської олімпіади з географії, біології, хімії, фізики, математики, інформатики, а також посідають призові місця у спортивних змаганнях різних рівнів.

Отже, робота ПМК вчителів природничо-математичного циклу сприяє зростанню активності учителів, їх прагненню до творчості; вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищення в учнів інтересу до вивчення природничих дисциплін.

Основні завдання роботи ПМК на перспективу:

Запровадження гнучких моделей організації освітнього процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

Використання сучасних інформаційних технологій на уроках.

Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів.

Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

Стимулювати впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.

Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного, урізноманітнюючи прийоми, форми, методи навчання.

Продовжувати самоосвіту педагогів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

Сприяти реалізації особистості учня, шляхом залучення їх до участі у всеукраїнських творчих конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 2208

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.