Підписатися на RSS
Засідання методичної ради
у 2017/2018 навчальному році
№ з\п Зміст роботи Відповідальна особа
І засідання (31 серпня 2017 р.)
1. Про підсумки результативності методичної роботи в 2016-2017 н.р.. Основні напрямки роботи та завдання на 2017-2018 н.р. Ліщук О.Г.
2. Про продовження роботи над науково-методичною проблемою «Вдосконалення сучасного уроку, навчання та громадянське виховання учнів» Ліщук О.Г.
3. Затвердження планів роботи ШМО на 2017-2018 н.р. Голови ШМО
4. Корекція планів курсової підготовки вчителів, що атестуватимуться у 2017-2018 навчальному році. Ліщук О.Г.
5. Ознайомлення із планом тематики засідань педрад. Ліщук О.Г.
6. Опрацювання нормативно-правових документів Ліщук О.Г. Керівники МО
7. Підготовка та проведення I етапу Всеукраїнської олімпіади Ліщук О.Г.
8. Про атестацію педпрацівників у 2017-2018 н.р. Ліщук О.Г.
ІІ засідання (20 листопада 2017 р.)
1. Про підсумки проведення шкільного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та підготовку до ІІ туру. Ліщук О.Г.
2. Про підготовку та проведення предметних тижнів. Ліщук О.Г.
3. Про підготовку вчителів до участі у районному етапі конкурсу “Вчитель року 2017” Голови ШМО
4. Про хід атестації у 2017-2018 н.р. Ліщук О.Г.
ІІІ засідання (26 січня 2018 р.)
1. Аналіз результативності методичної роботи за І семестр 2017/2018 н.р. Ліщук О.Г.
2. Аналіз результатів моніторингу знань учнів за І семестр 2017/2018 н.р. Ліщук О.Г.
3. Про досвід роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою вчителів, що атестуються. Ліщук О.Г. Голови ШМО
4. Про підсумки участі учнів школи у ІІ турі Всеукраїнських предметних олімпіад Ліщук О.Г.
5. Аналіз роботи,гуртків. Ліщук О.Г.
ІVзасідання (16 березня 2018 р.)
1. Про стан науково-дослідницької роботи. Ліщук О.Г.
2. Про використання ІКТ технологій на уроках вчителів, що атестуються Ліщук О.Г.
3. Обдарована дитина: реалізація творчого потенціалу учня. Підсумок участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах, творчих конкурсах. Ліщук О.Г.
4. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. Ліщук О.Г.
5. Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року Ліщук О.Г.
6. Підготовка до проведення ДПА. Ліщук О.Г.
Vзасідання (30 травня 2018 р.)
1. Про підсумки виконання річного плану методичної роботи та визначення пріоритетів методичної роботи у 2018/2019н.р. Ліщук О.Г.
2. Звіт голів ШМО щодо реалізації річних планів роботи Голови ШМО
3. Про підсумки атестації педагогічних працівників. Ліщук О.Г.
4. Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників, участі їх в районних семінарах у 2017/2018 н.р. Ліщук О.Г.
5. Результати внутрішньо шкільного контролю за станом викладання навчальних предметів та виконання навчальних програм у 2017-2018 н.р. Ліщук О.Г.
Тематика педрад на 2017/2018 навчальний рік
Тематика засідань Відповідальний
Засідання 1 (серпень) Тема педради: «Про підсумки 2016-2017 навчального року. Перспективи розвитку освіти в школі у новому навчальному році».
Вибори секретаря педради. Директор школи
1. Про підсумки роботи педагогічного колективу школи за 2016-2017 навчальний рік та визначення завдань на новий навчальний рік. Адміністрація школи директор школи
2. Про організований початок та готовність школи до нового навчального року. Директор школи
3. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2017-2018 навчальному році. Директор школи заступник директора
4. Затвердження режиму роботи школи у 2017-2018 навчальному році (ознайомлення з наказом). Директор школи
5. Затвердження річного плану роботи школи на 2017-2018 навчальний рік. Директор школи
6. Про розподіл тижневого навантаження вчителів на 2017-2018 навчальний рік. Заступник директора
7. Про порядок проведення свята Першого дзвоника. Заступник директора
Засідання 2 (вересень) Тема педради: «Ідеї В.О. Сухомлинського про гуманізацію навчально-виховного процесу в практиці перебудови сучасної школи»; Дирекція школи
1. Засідання 3 (листопад) Про виконання рішень попередньої педради. Директор школи
2. Тема: «Моніторингові дослідження фізичного і морального здоров’я учнів, як інформаційна база в системі роботи практичного психолога та соціального педагога. Заступник директора, практичний психолог, соціальний педагог
3. Доцільність та стан використання інформаційно-комп`ютерних технологій на уроках та в позаурочній діяльності з української мови та літератури, англійської мови та математики. Заступник директора, вчителі-предметники: Горячківська Л.О., Бельська А.В., Злагоднюк О.Г.
4. Про роботу з обдарованими учнями. Адміністрація школи
5. Про відвідування учнями школи. Педагог-організатор
1. Засідання 3 (січень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Тема: «Про хід виконання Закону України «Про охорону праці» Дирекція школи, ГІ з ОП
3. Про результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів з укр.мови та літератури. Директор школи Заступник директора
4. Про наслідки навчально-виховної роботи за І семестр 2017-2018 навчального року. Адміністрація школи
5. Про результати адміністративних контрольних робіт за І семестр 2017-2018 навчального року. Адміністрація школи
6. Про хід атестації педагогічних працівників. Заступник директора
7. Про проходження учнями пробного ЗНО-2018 та підготовка до ЗНО-2018.
1. Засідання 4 (березень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Тема: «Діагностика та формування самоосвітньої компетентності випускників» Дирекція школи, кл. керівник 11 класу, психологічна служба
3. Підготовка до організованого закінчення навчального року, ознайомлення із нормативними документами про закінчення навчального року. Директор школи, заступник директора
4. Про повторення навчального матеріалу та виконання навчальних програм. Заступник директора
5. Про результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів з англійської мови та математики. Адміністрація школи
1. Засідання 5 (травень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Про переведення учнів 1-4 класів до наступного класу. Директор школи вчителі початкової школи
3. Про організацію літньої практики та екскурсій з учнями 5-8, 10 класів. Директор школи, заступник директора
4. Про підготовка до проведення ДПА у 4-му, 9-му і ЗНО в 11 класах. Заступник директора
5. Про нагородження учнів похвальними листами та грамотами за результатами навчальних досягнень. Директор школи
6. Про попередження дитячого травматизму. Директор школи
1. Засідання 6 (червень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Про підсумки літньої навчальної практики та перевід учнів 5-8 і 10 класів до наступного класу. Класні керівники
3. Про випуск учнів 9 і 11 класів Директор школи Класні керівники
4. Про проведення випускного вечора Заступник директора Педагог - організатор Кл. керівник 11 класу
5. Обговорення проекту плану роботи школи на 2018-2019 навчальний рік. Директор школи
Тематика нарад при директорові
на 2017-2018 н. р.
Порядок денний наради Дата проведення
1. 1. Облік дітей. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку на території села. Перевірка книги обліку учнів. 2. Забезпечення підручниками, збереження і зміцнення бібліотечного фонду. Стан роботи бібліотеки. 3. Стан проведення ремонтних робіт. 4. Готовність школи до нового навчального року. 5. Проходження курсової перепідготовки. 6. Стан здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-х класів. 7. Різне. СЕРПЕНЬ 2017 р.
2. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Облік дітей. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку на території села. Перевірка книги обліку учнів. 3. Стан харчування учнів. 4. Ведення журналів інструктажів з техніки безпеки. 5. Інформаційне забезпечення управління ЗНЗ. 6. Готовність школи до осінньо-зимового періоду. Стан протипожежної, каналізаційної, опалювальної систем, котельного господарства, покрівлі, утеплення приміщень. 7. Стан роботи групи продовженого дня. 8.Охоплення учнів 8-9-х класів поглибленим вивченням окремих предметів. 9. Стан виховної роботи. 10. Про атестацію педагогічних працівників. 11. Різне. ВЕРЕСЕНЬ 2017 р.
3. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Оновлення складу піклувальної ради, ради школи. 3. Стан харчування учнів. 4.Дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу. 5. Дотримання вимог з ведення класних журналів. 6. Відвідування учнями навчальних занять. 7. Контроль за організацією навчально-виховного процесу в 1-му класі. 8. Робота з учнями, які потребують психологічної підтримки. Виявлення, попередження і розгляд випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми. 9. Охоплення учнів позашкільною освітою. 10.Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. 11. Про атестацію педагогічних працівників. 12. Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються. 13.Вивчення роботи молодих та новопризначених педагогічних працівників. 14. Різне. ЖОВТЕНЬ 2017 р.
4. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Відвідування учнями навчальних занять. 4. Контроль за організацією навчально-виховного процесу у 5-у класі. 5. Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються. 6. Різне. ЛИСТОПАД 2017 р.
5. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Особові справи та трудові книжки педагогів. 4. Відвідування учнями навчальних занять. 5. Контроль за роботою веб-сайту школи. 6. Стан виховної роботи. 7. Проходження курсової перепідготовки. 8. Відвідування занять педагогічних працівників, що атестуються. 9. Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються. 10. Різне. ГРУДЕНЬ 2017 р.
6. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Облік дітей. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку на території села. Перевірка книги обліку учнів. 3. Стан харчування дітей. 4. Ведення журналів інструктажів з техніки безпеки. 5. Інформаційне забезпечення управління ЗНЗ. 6. Забезпечення підручниками, збереження і зміцнення бібліотечного фонду. Стан роботи бібліотеки. 7. Перевірка стану виконання та корекція планів роботи. 8. Контроль за навчанням дітей з особливими освітніми потребами. 9. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами виконання навчальних програм. 10. Організація роботи з учнями, схильними до правопорушень. 11. Різне. СІЧЕНЬ 2018 р.
7. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Профорієнтаційна робота з учнями. 4. Заміна уроків. Перевірка якості заміни уроків. 5. Відвідування учнями навчальних занять. 6. Контроль за організацією навчально-виховного процесу в 1-му класі. 7. Поурочні плани вчителів. 8. Вивчення роботи молодих та новопризначених педагогічних працівників. 9. Різне. ЛЮТИЙ 2018 р.
8. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Профорієнтаційна робота з учнями. 4. Про підготовку до державної підсумкової атестації. 5. Робота з органами місцевого самоврядування. 6. Набір учнів до 1-го класу. 7. Про дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу. 8. Відвідування учнями навчальних занять. 9. Про роботу з учнями, які потребують психологічної підтримки. Виявлення, попередження і розгляд випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми. 10. Реалізація системи стимулювання та мотивації працівників. 11. Різне. БЕРЕЗЕНЬ 2018 р.
9. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Профорієнтаційна робота з учнями. 4. Дотримання вимог з ведення класних журналів. 5. Відвідування учнями навчальних занять. 6. Охоплення учнів 10 – 11-х класів профільним навчанням (крім універсального профілю). 7. Контроль за роботою веб-сайту школи. 8. Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. 9. Проходження курсової перепідготовки. 10. Різне. КВІТЕНЬ 2018 р.
10. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Планування роботи школи на 2018-2019 н. р. 3. Стан харчування дітей. 4. Профорієнтаційна робота з учнями. 5. Ознайомлення педагогів із попереднім навантаженням на 2018-2019 н. р. 6. Дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу. 7. Ведення журналів інструктажів з техніки безпеки. 8. Перевірка стану виконання та корекція планів роботи. 9. Відвідування учнями навчальних занять. 10. Стан виховної роботи. 11. Різне. ТРАВЕНЬ 2018 р.
11. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Планування роботи школи на 2018-2019 н. р. 3. Ознайомлення педагогів із попереднім навантаженням на 2018-2019 н. р. 4. Набір учнів до 1-го класу. 5. Стан проведення ремонтних робіт. 6. Залучення учнів до спортивно-оздоровчої роботи. 7. Різне. ЧЕРВЕНЬ 2018 р.
12. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан проведення ремонтних робіт. 3. Готовність школи до 2018-2019 навчального року. 4. Різне. ЛИПЕНЬ 2018 р.
Наради при заступникові директора на 2017 – 2018 н. р
Місяць № з/п Теми для обговорення Відповідальні
Серпень 1. 2. 3. Про підсумковий огляд готовності навчальних кабінетів до нового 2017/2018 н. р. Про проведення першого уроку в 2017/2018 н.р. Про уточнення тижневого навантаження вчителів. Адміністрація, профком Заступник з НВР Заступник з НВР
Вересень 1. 2. 3. 4. 5. Про ведення шкільної документації :класні журнали, журнал для індивідуальних занять, зошити, щоденники, календарне та поурочне планування, кабінетна документація. Про затвердження календарного планування вчителів та планування виховної роботи класних керівників. Про дотримання техніки безпеки в кабінетах підвищеної небезпеки. Про планування робити з атестації вчителів. Про затвердження тем самоосвіти на 2017 – 2018 н. р. Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Жовтень 1. 2. 3. 4. Про шкільний тур предметних олімпіад. Про організацію та планування роботи предметних гуртків на 2017 – 2018 н. р. Про результати адаптації першокласників. Про ведення зошитів в початковій школі. Заступник з НВР Заступник з НВР Психолог Заступник з НВР
Листопад 1. 2. 3. 4. 5. Про питання наступності на різних ступенях навчання. Про стан ведення зошитів з української мови та літератури в 5-11 класах. Про підсумки перевірки класних журналів: виконання навчальних програм на кінець І чверті. Про дотримання техніки безпеки на уроках фізичної культури в 4 – 11 класах та стан ведення документації з охорони праці. Про використання ІКТ технологій на уроках вчителями, що атестуються. Вчителі предметники, класні керівники Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Грудень 1. 2. 3. 4. Про підсумки шкільних та районних предметних олімпіад. Про підсумки контрольних зрізів знань за І семестр 2017/2018 н.р. Про підсумки навчальної та виховної роботи за І семестр 2017/2018 н.р.. Про ведення зошитів з англійської мови в 5-11 класах. Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Січень 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Про результати перевірки класних журналів за І семестр 2017/2018 н.р. Про виконання навчальних програм з предметів за І семестр 2017/2018 н.р.. Про календарне планування та планування роботи класних керівників на ІІ семестр. Про профорієнтаційну роботу в 9,11 класах. Про стан ведення щоденників в 5-11 класах. Про систему роботи шкільного психолога. Про хід атестації вчителів. Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Кл. кер. 9,11 кл. Психолог Заступник з НВР Дирекція школи Дирекція школи
Лютий 1. 2. 3. 4. 5. Про роботу групи продовженого дня. Про стан ведення зошитів з математики в 5-11 класах. Про відвідування учнями школи. Про роботу з обдарованими учнями: результативність у районних, обласних, міжнародних, інтерактивних конкурсах. Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються. Вихователь Заступник з НВР Кл. керівники Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Березень 1. 2. 3. 4. Про проведення відкритих уроків та позакласних заходів. Про планування навчальних екскурсій та навчальної практики. Про стан поповнення сайту школи та блогів МО. Про використання ІКТ технологій на уроках вчителями, що атестуються. Заступник з НВР Вчителі -предметники Заступник з НВР Керівники МО Заступник з НВР
Квітень 1. 2. 3. Підготовка до ДПА в 4, 9 і та ЗНО в 11 кл. Про затвердження графіку контрольних робіт на ІІ семестр у 2017/2018 н.р. Про дотримання вимог з ОП в кабінетах підвищеної небезпеки. Заступник з НВР
Травень 1. 2. 3. 4. 5. Про підсумки контрольних робіт за ІІ семестр 2017/2018 н.р.. Про стан ведення учнівських щоденників. Про знання таблички множення у 2 – 4 кл. Про моніторинг рівня начальних досягнень учнів початкової та основної школи за рік в розрізі предметів. Про підсумки ДПА в 4 , 9 та ЗНО в 11 класах. Заступник з НВР

Засідання методичної ради школи на 2016 - 2017 н.р.

№ з/п Тематика засідань Термін виконання Відповідальні
1. 2. 3. 4. Засідання І Про підсумки результативності роботи методичної ради в 2015—2016 н. р. Про основні напрямки методичної роботи у 2016-2017н. р. Про затвердження планів роботи МО на 2016-2017н.р. Про корекцію курсової підготовки на 2017 р.. Вересень Заступник директора ЗНВР
1. 2. 3. Засідання II Про поповнення сайту школи новинами методичної роботи в школі. Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються: Тригубчак А.М., Ніколюк Н.В., Рогова Н.Т. Про огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. Листопад Заступник директора ЗНВР Голови МО
1. 2. 3. Засідання III Про участь учнів в районних предметних олімпіадах. Про аналіз роботи ШМО за І семестр 2016/2017 н.р.. Про поповнення блогу природничо-математичного циклу новою інформацією. Січень Заступник директора ЗНВР Заступник директора ЗНВР Голови МО
1. 2. Засідання IV Про проведення предметних тижнів. Про перебіг курсової підготовки педагогічних працівників школи. Березень Заступник директора ЗНВР Голови МО
1. 2. 3. Засідання V Про діагностика і формування самоосвітньої компетентності випускників. Про підсумки атестації педпрацівників у 2017 р. Про попереднє планування на наступний навчальний рік. Травень Члени методичної ради

Тематика педрад на 2016/2017навчальний рік

Тематика засідань Відповідальний
Засідання 1 (серпень) Тема педради: «Про підсумки 2015-2016навчального року. Перспективирозвитку освіти в школі у новому навчальному році».
Вибори секретаря педради. Директор школи
1. Про підсумки роботи педагогічного колективу школи за 2015-2016навчальний рік та визначення завдань на новий навчальний рік. Адміністрація школи директор школи
2. Про організований початок та готовність школи до нового навчального року. Директор школи
3. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2016-2017навчальному році. Директор школи заступник директора
4. Затвердження режиму роботи школи у 2016-2017навчальному році (ознайомлення з наказом). Директор школи
5. Затвердження річного плану роботи школи на 2016-2017навчальний рік. Директор школи
6. Про розподіл тижневого навантаження вчителів на 2016-2017навчальний рік. Заступник директора
7. Про порядок проведення свята Першого дзвоника. Заступник директора
1. Засідання 2 (листопад) Про виконання рішень попередньої педради. Директор школи
2. Тема: «Впровадження сучасних інноваційних технологій навчання і виховання та їх вплив на розвиток творчих здібностей учнів». Форма проведення педради – круглий стіл. Заступник директора голови МО
3. Доцільність та стан використання інформаційно-комп`ютерних технологій на уроках та в позаурочній діяльності в початковій школі (в 2 та 4 класах), зарубіжної літератури в 7 і 8 класах. (вчителі, що атестуються). Заступник директоравчителі-предметники
4. Про роботу з учнями схильними до правопорушень. Адміністрація школи Голова ради по профілактиці правопорушень
5. Про відвідування учнями школи. Педагог-організатор
1. Засідання 3 (січень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Тема: «Підліток і соціум». Форма проведення педради – карусель. Заступник директора голови МО
3. Про стан викладання предметів в 2 та 4 класах. Директор школи Заступник директора
4. Про наслідки навчально-виховної роботи за І семестр 2016-2017навчального року. Адміністрація школи
5. Про результати адміністративних контрольних робіт за І семестр 2016-2017навчального року. Адміністрація школи
6. Про результати перевірки техніки читання в 2-4 класах початкової школи. Заступник директора
7. Про хід атестації педагогічних працівників. Заступник директора
1. Засідання 4 (березень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Тема:«Формування в учнів культури поведінки навчання та способів розв’язання конфліктів». Форма проведення педради – семінар. Директор школи, заступник директора голови МО
3. Підготовка до організованого закінчення навчального року, ознайомлення із нормативними документами про закінчення навчального року. Директор школи, заступник
4. Про повторення навчального матеріалу та виконання навчальних програм. Заступник директора
5. Діагностика та рівеньнавчальнихдосягненьучнів ззарубіжної літератури в 7-8 класах. Адміністрація школи
1. Засідання 5 (травень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Про переведення учнів 1-4 класів до наступного класу. Директор школи вчителі початкової школи
3. Про організацію літньої практики та екскурсій з учнями 5-8, 10 класів. Директор школи, заступник директора
4. Про підготовка до проведення ДПА у 9 і 11 класах. Заступник директора
5. Про нагородження учнів похвальними листами та грамотами за результатами навчальних досягнень. Директор школи
6. Про попередження дитячого травматизму. Директор школи
1. Засідання 6 (червень) Про виконання рішень попередньої педради Директор школи
2. Про підсумки літньої навчальної практики та перевід учнів 5-8 і 10 класів до наступного класу. Класні керівники
3. Про випуск учнів 9 і 11 класів Директор школи Класні керівники
4. Про проведення випускного вечора Заступник директора Педагог - організатор Класні керівники 11 класу
5. Обговорення проекту плану роботи школи на 2017-2018навчальний рік. Директор школи

Наради при заступникові директора на 2016 – 2017 н.р.

Місяць № з/п Теми для обговорення Відповідальні
Серпень 1. 2. 3. Про підсумковий огляд готовності навчальних кабінетів до нового 2016/2017 н.р. Про проведення першого уроку в 2016/2017 н.р. Про уточнення тижневого навантаження вчителів. Адміністрація, профком Заступник з НВР Заступник з НВР
Вересень 1. 2. 3. 4. 5. Про ведення шкільної документації :класні журнали, журнал для індивідуальних занять, зошити, щоденники, календарне та поурочне планування, кабінетна документація. Про затвердження календарного планування вчителів та планування виховної роботи класних керівників. Про дотримання техніки безпеки в кабінетах підвищеної небезпеки. Про планування робити з атестації вчителів. Про затвердження тем самоосвіти на 2016 - 2017 н.р. Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Жовтень 1. 2. 3. 4. Про шкільний тур предметних олімпіад. Про організацію та планування роботи предметних гуртків на 2016 – 2017н.р. Про результати адаптації першокласників. Про ведення зошитів з зарубіжноїлітератури в 5– 11 класах. Заступник з НВР Заступник з НВР Психолог Заступник з НВР
Листопад 1. 2. 3. 4. Про питання наступності на різних ступенях навчання. Про стан ведення зошитів в початковій школі. Про підсумки перевірки класних журналів: виконання навчальних програм на кінець І чверті. Про дотримання техніки безпеки на уроках фізичної культури в 4 – 11 класах та стан ведення документації з охорони праці. Вчителі предметники, класні керівники Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Грудень 1. 2. 3. 4. Про підсумки шкільних та районних предметних олімпіад. Про підсумки контрольних зрізів знань за І семестр 2016/2017 н.р. Про підсумки навчальної та виховної роботи за І семестр 2016/2017 н.р.. Про ведення зошитів з англійської мови в 5-11 класах. Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Січень 1. 2. 3. 4. 5. Про результати перевірки класних журналів за І семестр 2016/2017 н.р. Про виконання навчальних програм з предметів за І семестр 2016/2017 н.р.. Про календарне планування та планування роботи класних керівників на ІІ семестр. Про профорієнтаційну роботу в 9,11 класах. Про стан ведення щоденників в 5-11 класах. Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР Кл.кер. 9,11 кл. Психолог Заступник з НВР.
Лютий 1. 2. 3. 4. 5. Про роботу групи продовженого дня. Про стан ведення зошитів з української мови та літератури в 5-11 класах. Про відвідування учнями школи. Про роботу з обдарованими учнями: результативність у районних, обласних, міжнародних, інтерактивних конкурсах. Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються. Вихователь Заступник з НВР Кл. керівники Заступник з НВР Заступник з НВР Заступник з НВР
Березень 1. 2. 3. Про проведення відкритих уроків та позакласних заходів. Про планування навчальних екскурсій та навчальної практики. Про стан поповнення та оновлення навчально-методичної бази кабінетів. Заступник з НВР Вчителі -предметники Заступник з НВР Керівник МО
Квітень 1. 2. 3. Підготовка до ДПА в 4, 9 і та ЗНО в 11 кл. Про затвердження графіку контрольних робіт на ІІ семестр у 2016/2017 н.р. Про дотримання вимог з ОП в кабінетах підвищеної небезпеки. Заступник з НВР
Травень 1. 2. 3. 4. 5. 6. Про підсумки контрольних робіт за ІІ семестр 2016/2017 н.р.. Про стан ведення учнівських щоденників. Про аналіз техніки читання у 1 – 4 кл. Про знання таблички множення у 2 – 4 кл. Про моніторинг рівня начальних досягнень учнів початкової та основної школи за рік в розрізі предметів. Про підсумки ДПА в 4 , 9 та в 11 класах Заступник з НВР

Тематика нарад при директорові

на 2016-2017 н. р.

Порядок денний наради Дата проведення
1. 1. Облік дітей. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку на території села. Перевірка книги обліку учнів. 2. Забезпечення підручниками, збереження і зміцнення бібліотечного фонду. Стан роботи бібліотеки. 3. Стан проведення ремонтних робіт. 4. Готовність школи до нового навчального року. 5. Проходження курсової перепідготовки. 6. Стан здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-х класів. 7. Різне. СЕРПЕНЬ 2015р.
2. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Облік дітей. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку на території села. Перевірка книги обліку учнів. 3. Стан харчування учнів. 4. Ведення журналів інструктажів з техніки безпеки. 5. Інформаційне забезпечення управління ЗНЗ. 6. Готовність школи до осінньо-зимового періоду. Стан протипожежної, каналізаційної, опалювальної систем, котельного господарства, покрівлі, утеплення приміщень. 7. Стан роботи групи продовженого дня. 8.Охоплення учнів 8-9-х класів поглибленим вивченням окремих предметів. 9. Стан виховної роботи. 10. Про атестацію педагогічних працівників. 11. Різне. ВЕРЕСЕНЬ 2015 р.
3. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Оновлення складу піклувальної ради, ради школи. 3. Стан харчування учнів. 4.Дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу. 5. Дотримання вимог з ведення класних журналів. 6. Відвідування учнями навчальних занять. 7. Контроль за організацією навчально-виховного процесу в 1-му класі. 8. Робота з учнями, які потребують психологічної підтримки. Виявлення, попередження і розгляд випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми. 9. Охоплення учнів позашкільною освітою. 10.Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. 11. Про атестацію педагогічних працівників. 12. Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються. 13.Вивчення роботи молодих та новопризначених педагогічних працівників. 14. Різне. ЖОВТЕНЬ 2016 р.
4. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Відвідування учнями навчальних занять. 4. Контроль за організацією навчально-виховного процесу у 5-у класі. 5. Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються. 6. Різне. ЛИСТОПАД 2015 р.
5. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Особові справи та трудові книжки педагогів. 4. Відвідування учнями навчальних занять. 5. Контроль за роботою веб-сайту школи. 6. Стан виховної роботи. 7. Проходження курсової перепідготовки. 8. Відвідування занять педагогічних працівників, що атестуються. 9. Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються. 10. Різне. ГРУДЕНЬ 2015 р.
6. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Облік дітей. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку на території села. Перевірка книги обліку учнів. 3. Стан харчування дітей. 4. Ведення журналів інструктажів з техніки безпеки. 5. Інформаційне забезпечення управління ЗНЗ. 6. Забезпечення підручниками, збереження і зміцнення бібліотечного фонду. Стан роботи бібліотеки. 7. Перевірка стану виконання та корекція планів роботи. 8. Контроль за навчанням дітей з особливими освітніми потребами. 9. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами виконання навчальних програм. 10. Організація роботи з учнями, схильними до правопорушень. 11. Різне. СІЧЕНЬ 2016 р.
7. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Профорієнтаційна робота з учнями. 4. Заміна уроків. Перевірка якості заміни уроків. 5. Відвідування учнями навчальних занять. 6. Контроль за організацією навчально-виховного процесу в 1-му класі. 7. Поурочні плани вчителів. 8. Вивчення роботи молодих та новопризначених педагогічних працівників. 9. Різне. ЛЮТИЙ 2016 р.
8. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Профорієнтаційна робота з учнями. 4. Про підготовку до державної підсумкової атестації. 5. Робота з органами місцевого самоврядування. 6. Набір учнів до 1-го класу. 7. Про дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу. 8. Відвідування учнями навчальних занять. 9. Про роботу з учнями, які потребують психологічної підтримки. Виявлення, попередження і розгляд випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми. 10. Реалізація системи стимулювання та мотивації працівників. 11. Різне. БЕРЕЗЕНЬ 2016 р.
9. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан харчування дітей. 3. Профорієнтаційна робота з учнями. 4. Дотримання вимог з ведення класних журналів. 5. Відвідування учнями навчальних занять. 6. Охоплення учнів 10 – 11-х класів профільним навчанням (крім універсального профілю). 7. Контроль за роботою веб-сайту школи. 8. Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. 9. Проходження курсової перепідготовки. 10. Різне. КВІТЕНЬ 2016 р.
10. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Планування роботи школи на 2017-2018 н. р. 3. Стан харчування дітей. 4. Профорієнтаційна робота з учнями. 5. Ознайомлення педагогів із попереднім навантаженням на 2017-2018 н. р. 6. Дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу. 7. Ведення журналів інструктажів з техніки безпеки. 8. Перевірка стану виконання та корекція планів роботи. 9. Відвідування учнями навчальних занять. 10. Стан виховної роботи. 11. Різне. ТРАВЕНЬ 2016 р.
11. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Планування роботи школи на 2017-2018 н. р. 3. Ознайомлення педагогів із попереднім навантаженням на 2017-2018 н. р. 4. Набір учнів до 1-го класу. 5. Стан проведення ремонтних робіт. 6. Залучення учнів до спортивно-оздоровчої роботи. 7. Різне. ЧЕРВЕНЬ 2016 р.
12. 1. Виконання рішень попередньої наради. 2. Стан проведення ремонтних робіт. 3. Готовність школи до 2017-2018навчального року. 4. Різне. ЛИПЕНЬ 2016 р.
Кiлькiсть переглядiв: 6651

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.